Janusz, owszem pisał a że sporo pracy to prawda. Od zera trzeba podejście do lamp zrobić. Ale wtedy masz unique.
Wszystko ladnie pieknie dopoki nie zobaczysz swojego unique x 2 :roll: tez tak myslalem a tu o .... PZDR dla Dedzia i jego blizniaczki hahahaha :szeroki_usmiech juz wtedy nie jest unique....
[ Dodano: Czw 03 Maj, 07 11:43 ]
ale to nie oznacza ze komus odradzam robienie tego, jezeli ktos ma taka fantazje to czemu nie niech robi. Pochwalcie sie co z tego wyszlo :diabelski_usmiech
Przedczoraj w Amsterdamie pion techniczny Renault Sport przedstawił mocno usportowioną wersję modelu Clio. Symbol 'R27', który otrzymało Clio to nawiązanie do osiągnięć i tradycji marki związanych z Formułą 1.
Clio w tym pakiecie ma dać entuzjastom wyścigów mocny powiew sportowego potencjału jaki drzemie w tym modelu. Renault otrzymało wyścigowe zawieszenie (wraz ze sprężynami i amortyzatorami) zapożyczone z wprost wyczynowych odpowiedników ścigających się w pucharze Clio Cup. Samochód otrzymał również antracytowe, 17-calowe koła BeBop, które mają zapewnić kierowcy pełną kontrolę w prowadzeniu.
Specjalna edycja modelu Clio F1 Team R27 z zewnątrz przypomina sprzedawaną aktualnie w Europie inną usportowioną wersję tego modelu, mianowicie Clio Sport (samochód ten wkrótce przedstawimy w testach mojeauto.pl), gdzie znajdziemy również masywniejsze zderzaki ze zmienionymi wlotami powietrza, poszerzone nadkola oraz dyfuzor z tyłu. Wnętrze wersji F1 cechuje się z kolei większą surowością, a punkt odniesienia stanowią kubełkowe fotele Recaro.
Renault jak na razie nie podało więcej szczegółów odnośnie jednostki (dokładniejsze dane zostaną przedstawione na salonie samochodowym w Genewie), która napędzać będzie tego małego potwora. Nie tak dawno Francuzi przedstawili jednak model Megane F1 Team R26 wyposażony w dwulitrowy, 230-konny silnik dlatego można sądzić, że charakter Clio będzie również wyróżniał się podobną liczbą koni mechanicznych.
Komentarz